Veelgestelde vragen
Uiteraard kunt u contact met ons opnemen en staan we u graag te woord. Hieronder vindt u nog extra informatie over Cheers! die wellicht uw vraag al beantwoordt!
Tijdens onze openingstijden kunt u in ons restaurant een cadeaubon kopen ter waarde van elk bedrag (vanaf 25,-). Indien u niet in de gelegenheid bent om langs te komen, kunnen wij deze ook opsturen. We ontvangen hier dan graag een mail over via info@cheersvoorhout.nl
U kunt via de bevestigingsmail uw reservering wijzigen of annuleren, of telefonisch contact met ons opnemen.
Jazeker, de gehele begane grond is drempelloos en wij beschikken over een minder valide toilet. Alleen onze Upperroom is enkel per trap te bereiken.
Natuurlijk! We verzoeken u bij de reservering dit al aan te geven zodat onze chef er voorafgaand aan uw bezoek al extra rekening mee kan houden.
Bij Cheers! voor de deur is het Kerkplein. Hier is meestal voldoende plek en vanaf 18:00 is het hier gratis parkeren. Tot 18:00 kunt u een blauwe schijf neerleggen.
Op 2 minuten loop-afstand is het NS Station Voorhout, waar ook 250 (gratis) parkeerplekken te vinden zijn.
Op ons terras zijn honden meer dan welkom, indien aangelijnd en niet overlast veroorzakend. In ons restaurant/serre zijn honden niet toegestaan.
Uiteraard, wij hebben een vrij toegankelijk gast-netwerk: Cheers Guest Wifi
Nee, maar wel aan te raden om een eventuele teleurstelling te voorkomen.
U kunt bij ons pinnen met debetcard of contant betalen. Wij accepteren geen creditcards.
Helaas is dit niet (meer) mogelijk.
NS Station Voorhout is op 2 minuten loopafstand. Hier is ook een bushalte.
Wij hebben 3 kinderstoelen beschikbaar. Als u aangeeft bij uw reservering dat u hiervan gebruik wilt maken, dan zorgen wij dat deze klaarstaat.
Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe enthousiaste collega’s! Mail ons gerust, dan plannen we een kennismakingsgesprek in: info@cheersvoorhout.nl